پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4248
-
الف
+

تماشاگر «احضار» در آی‌فیلم باشید

مجموعه تلویزیونی «احضار» به‌زودی روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی به‌زودی روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «احضار» با توجه به ژانر و قصه‌ای متفاوت و ماورایی نسبت به دیگر سریال‌های مناسبتی سیما، سال گذشته توانست در پخش اول با جذب حداکثری مخاطبان تلویزیون مواجه شود و رضایت اکثریت را به خود جلب کند. 

در همین راستا و به منظور احترام به درخواست مکرر مخاطبان شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید، به‌زودی از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

در این مجموعه  آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «احضار» به نقد عرفان‌های کاذب می‌پردازد. داستان کلی این سریال روایتگر ماجرای مسافرت مائده و زهره است که دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها قصد دارند به همراه سوسن و شکیبا، دو تن از دوستان نزدیک خود، برای یک سفر تفریحی به شمال کشور بروند. اگر چه به نظر می‌رسد که این چهار نفر دوستان صمیمی هستند، اما در میان این دوستان به ظاهر صمیمی، یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت ورزیده و دل خوشی از او ندارد که این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های دوست مائده آشکار شود...

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ن / ا ز

نظر شما
ارسال نظر
فاطمه میردار از مینودشت

مرسی از پخش سریال احضار تشکر

کاربر مهمان

سلام. خیلی ممنون از پخش این سریال و سریال های دیگری که برای ماه رمضان تدارک دیده اید. لطفاً ساعت پخش این سریال های زیبا را زودتر اعلام کنید.

کاربر مهمان

اگه نظر مخاطب براتون مهم بود که سریال خانه ما، سه درچهار، چارخونه و زیرآسمان شهر رو میذاشتین نه این سریال بدون درخواست رو!

کاربر مهمان

لطفاً این سریال را در ساعت ۱۶ و بعد از اتمام برنامه ۱۴ اینچ پخش کنید.

کاربر مهمان

فیلم عالی هست من و خانواده ام این فیلم رو دوست داریم و دنبال میکنیم